Σελίδες

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Τα Λόγια του αέρα στον Ιανό και στην Ταβέρνα

Κώστας είπε

>Έφτασα κι εγώ κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Νικοκύρη, έπεσα νομίζω πάνω στη Μιχαλού. Κάθισα πίσω – πίσω και προσπαθούσα να συνδυάσω πρόσωπα με ψευδώνυμα, αλλά απέτυχα οικτρά!
Κρίμα. Επρεπε να ρωτήσεις τον Νικοκύρη. Θα ήσουν και στην παρέα μας μετά.
Εγώ πάντως με το που έφτασα βλέπω έναν τύπο να μπαίνει μέσα.
-Ψιτ κύριος, ψαρεύεις;
-Ναι.
Καλά σιγά μην δεν είχα καταλάβει ότι ήταν ο Τζί.

Αγγελος


Τζί




Τριαντ

Γς




























6 σχόλια:

  1. Τα προσωπικά δεδομένα μου ρέεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μάθε να καδράρεις! Αν δεν τα κατάφερες πριν, κάνε το τουλάχιστον μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδέα δεν έχω. Μόνο καδρόνια και λατάκια ξέρω. Της δουλειάς σου. Εχω ξεκαλουπώσει εγώ...
    Αλλωστε όλα χύμα ήταν εκεί. Ενεκα οίνου.
    Φχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ώρε μάνα μου κάτι μεζεκλίκια!!!
    Να παιρνάτε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ σα να φαίνομαι λιγότερο, ας πούμε, εύσωμος από τους άλλους συνδαιτημόνες. Σπάνια μου συμβαίνει αυτό... Τις ευχαριστίες μου στο φωτογράφο, κι ας μην ξέρει να καδράρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ο πιο εύσωμος και ο πιο ωραίος!
    Και δεν το συζητάω ποιος (πρόλαβε και) πλήρωσε τον λογαριασμό.
    Τον ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή